En härlig känsla.

Det är förunderligt så bra den här veckan har börjat. Jag har vaknat utsövd några minuter innan klockans alarmsignal hela två dagar på raken, och kvällarna har varit riktigt avslappnade och sköna. Harmonisk sinnesstämning i flera dagar är vanligtvis inte min grej, men faktum är att jag mår riktigt bra just nu. Måhända är det förra veckans bravader som nu har givit resultat. Eller också är det energiboosten från helgen som fortfarande sitter i, alternativt vårsolens strålar. Jag vet faktiskt inte, men anledningen är egentligen sekundär. Känslan är den viktiga. Jag hoppas att den håller i sig länge.
 
Promenerade in till Söder och jobbmötet imorse. Det ägde rum i anrika Van det Nootska palatset. Jag har varit där flera gånger, både privat och med jobbet, och är så förtjust i alla vackra tak- och väggmålningar. En bra plats för en stimulerande och kreativ dag. Väl hemma väntade en överfylld tvättkorg som nu äntligen har blivit tömd. Jag har även ägnat mig åt packning inför veckans kommande konferens, ty tidigt imorgon bitti går färden mot Jönköping. Förhoppningsvis känner jag mig lika pigg och glad även när jag åker hem igen på fredag. Håller tummarna för det.
 
Med den här bilden på mina vackra tulpaner i köket säger jag nu godnatt.
 

 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
script src='https://static.blogg.se/public/js/footer.js?id=51f794629606ee413ea4b7d0' type='text/javascript'> <