Årets mest meningslösa inlägg.

Idag har jag ätit lunch med en god vän från förr. Det gav mig extra energi. Jag har även gått en promenad, sorterat upp tankar och planerat sommaren tillsammans med min Kung. Lagade en god middag som kommer att föräras ett eget inlägg senare i veckan, och rörde ihop en ny burk giftfri deodorant.
 
Vidare hade jag flera goda idéer om allt som kvällens inlägg skulle kunna handla om. Som ni märker blev det inget av de tankarna. Jag är helt enkelt för trött, och har mot bättre vetande sparat mitt skrivande till en alldeles för sen timme.
 
Så folks, ikväll blir det kort och föga innehållsrikt. Jag är dock fortfarande med i #Blogg100.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
script src='https://static.blogg.se/public/js/footer.js?id=51f794629606ee413ea4b7d0' type='text/javascript'> <