Lisens gröna värld.

Som bekant är jag ytterst förtjust i spa. Jag gillar även örter. Och att använda det som finns hemma på ett vettigt sätt. Så lite extra glad blev jag minsann när en av mina födelsedagspresenter innehöll den fina boken nedan, skriven av Lisen Sundgren. Med recept och tips på det mesta som har med örter att göra.
 
Jag rekommenderar varmt att läsa den. Lisen har blivit min bästa kompis. Och min sambo kan förbereda sig på att få avnjuta en hel del udda théblandningar, dekokter och alternativa förkylningskurer i höst.
 

 
 

Kommentarer
Postat av: A

Tack för tipset! Vilken fin bok:)

Svar: Helt underbar är den :)
~ Stora A ~

2013-08-27 @ 16:43:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
script src='https://static.blogg.se/public/js/footer.js?id=51f794629606ee413ea4b7d0' type='text/javascript'> <