Att stjäla med stolhet.

9,5 gånger av 10 är recepten i bloggen mina. Ikväll vill jag dock tipsa om ett ljuvligt tillbehör, alternativt förrätt, som jag med stolthet har snott från en tidning.
 
Sparris har inte direkt varit ett stående inslag i mitt kök, men från och med nu kommer det här receptet att bli. För en gångs skull känner jag ingen mening med att göra om, förfina eller förenkla det - även om jag ikväll har använt mig av västerbottensost istället för parmesan.
 
Tummen upp för ICA Buffé den här gången. Very, very yummie.
 
 

Det här är dag 33 i utmaningen Blogg100.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
script src='https://static.blogg.se/public/js/footer.js?id=51f794629606ee413ea4b7d0' type='text/javascript'> <