Ironiskt nog befinner jag mig på skrivarretreat.

Som ni kanske har märkt, har jag nu hoppat av utmaningen Blogg100. Anledningen är främst att jag började känna mig pressad att prestera på daglig basis, trots att utmaningen i sig borde ha varit skrivfrämjande. Eftersom det mer skapade låsningar än genererade kreativt skrivande, valde jag till slut att kasta in handduken för denna gång. Jag är dock stolt över att ha lyckats vara med så pass länge. 
 
I skrivandets stund befinner jag mig ironiskt nog på författarretreat i sydvästra Frankrike för att få inspiration att skriva på min kommande roman. I den här ljuvliga miljön känner jag mig faktiskt, redan efter en dag, fylld till bredden med inspiration. Givetvis kommer det att ta sig uttryck i kommande inlägg när jag väl kommer hem nästa helg. Till dess önskar jag er alla en skön vecka!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
script src='https://static.blogg.se/public/js/footer.js?id=51f794629606ee413ea4b7d0' type='text/javascript'> <