Pausar.

Kära läsare,
 
Som ni har märkt har jag tagit en bloggpaus. Efter mitt härliga skrivarretreat i Frankrike, slog ironiskt nog den ökända skrivkrampen in. Jag har således varken haft lust att vare sig blogga, instagramma eller skriva mer på min kommande roman. Därav min tystnad. 
 
Nu är dock sommaren igång, och jag har tagit flertalet bilder av både grillmenyer och vardagsmat. Min förhoppning är att inom kort åter känna lust att skriva, och då kommer såklart även bloggen att börja leva igen. Så, fram tills dess - håll ut. Jag, mina recept och mina huskurer kommer tillbaka. 
 
Önskar er alla en god start på sommaren!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
script src='https://static.blogg.se/public/js/footer.js?id=51f794629606ee413ea4b7d0' type='text/javascript'> <