Underbart är kort.

Igår steg jag upp tidigt, körde väldigt många tjänstemil, och lade mig således redan kl 21. En spännande dag som jag säkerligen kommer att berätta mer om vid ett senare tillfälle. Dock tog den rejält på krafterna. Den här onsdagen gör jag en favorit i repris. Befinner mig efter några timmar bilresa i Malmö, och är nu åter nerbäddad i min säng. Imorgon är det dags för konferens, vilket kommer att bli trevligt. Höjdpunkten på dagen kommer dock att bli den tidiga frukostdejten med en mycket god gammal vän. Det ser jag verkligen fram emot.
 
På tal om måltider var middagen med mina härliga kollegor grym. Den här restaurangen rekommenderar jag från djupet av mitt hjärta. Maten är formidabel, miljön är anrik men avslappnad, och servicen är minst sagt suverän.
 
Det här är dag 53 i utmaningen Blogg100. Och med det säger den här trötta lilla tjejen godnatt.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
script src='https://static.blogg.se/public/js/footer.js?id=51f794629606ee413ea4b7d0' type='text/javascript'> <