Det finns mycket att gilla med fredag.

Äntligen helg! Har haft en lång dag i bilen, mest ägnad åt coachning i skilda former. En vän driver en ytterst intressant rättsprocess och henne har jag idag hjälpt med att slipa på struktur och argument. En av mina medarbetare är sprillans ny. Honom har jag instruerat kring hur processerna fungerar. Andra har fått direktiv, vissa har fått godkännanden. Med andra ord en väldigt varierande dag, precis som vanligt.

Ikväll firade jag och Kungen in helgen med god mat och dryck på vår lokala kvarterskrog. Imorgon är det äntligen dags för premiär i stugan, så även om jag är galet trött är jag samtidigt galet förväntansfull. Jag längtar verkligen dit, så imorgon kan ni se fram emot kvitter från både mig och skogens småfåglar. Med det säger jag nu slutligen godnatt och önskar er alla en fortsatt trevlig fredag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
script src='https://static.blogg.se/public/js/footer.js?id=51f794629606ee413ea4b7d0' type='text/javascript'> <