Blogg 100 är inte min grej (som ni nog redan har förstått).

Hej igen! Här är tjejen som ännu en gång har drabbats av grav skrivkramp men nu är tillbaka. Det har snart gått en månad sen jag skrev något senast, och anledningen stavas skrivkramp. Blogg 100 (en utmaning att skriva minst ett inlägg per dag i hundra dagar) blev för mycket för mig och istället för att sporra upp mitt skrivande tappade jag helt sonika lusten totalt. Tala om att goda intentioner ibland kan bakslå. Istället har jag under dessa veckor fokuserat på allmänt stugmys under helgerna och jobb under vardagarna. Just nu sitter jag vid panoramafönstret i stugan och skriver, ackompanjerad av fågelsång från samtliga väderstreck. Underbart.
 
Den här soliga dagen kommer att innehålla allt från storstädning av gemensamma ytor med stugföreningen till att blåsa upp hjärteballonger. Vi firar nämligen 4årsjubileum, jag och min Kung. Det är inte klokt vad tiden går snabbt när man har roligt. Återkommer med menyn till veckan. Tills dess önskar jag er alla en härlig helg!
 
 

Kommentarer
Postat av: Aina

Stort grattis på 4-årsdagen. Kram! ❤

Svar: Tack! Kram ❤️
Anette

2016-04-23 @ 07:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
script src='https://static.blogg.se/public/js/footer.js?id=51f794629606ee413ea4b7d0' type='text/javascript'> <