Ibland blir det rätt. Ibland inte.

Just efter midnatt landade vi i Sverige, Kungen och jag. Rom var soligt och magiskt, vilket jag gärna berättar mer om vid ett annat tillfälle när jag är piggare.

Efter endast fem timmar sömn var det dags för gråmåndag och en heldag på kontoret. Därefter gjorde jag ett kortare stopp i hemmet för dinering, packade om väskan och pussade Kungen hejdå. Nu, tre timmar senare, befinner jag mig nämligen åter på hotell, denna gång dock i ett regnigt Örebro. 

Så, ikväll blir det ett kort inlägg till förmån för sömn. Jag vill dock bjuda på en bild från en av de köp- & säljsidor på Facebook som jag är medlem i. Misstänker starkt att det inte riktigt hamnade i rätt forum.
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
script src='https://static.blogg.se/public/js/footer.js?id=51f794629606ee413ea4b7d0' type='text/javascript'> <