Birthday girl bakar inte tårta.

Med detta inlägg vill jag poängtera att jag inte på något sätt har slutat blogga - även om det nu är några dagar sedan jag skrev senaste inlägget. Istället har jobbet och verkligheten slagit till med full kraft till följd att mina kvällar blivit väldigt korta. Till förmån för sängen.
 
Igår hade jag dock en mycket angenäm anledning till att inte skriva något alls. Jag fyllde nämligen år. Och min käre sambo hade ordnat kalas. Så den härliga kaloribomben nedan är inte bakad i vårat kök. Istället har han omsorgsfullt beställt den från ett prisbelönt bageri här i Stockholm, Bananza. Älsklingen min.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ett riktigt konstverk minsann. Dessutom en snäll sambo:)

Svar: Ja, verkligen en fin överraskning :)
~ Stora A ~

2013-08-21 @ 20:13:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
script src='https://static.blogg.se/public/js/footer.js?id=51f794629606ee413ea4b7d0' type='text/javascript'> <